Väntaar

men liiinnn,det var jue jag!:o<3 om Sorry.....:

hejhej snyggobetty,det var jue jag,ottilia!(A)<3

svar: Hahah jaha, Ottilia (Y) Uglybetty är jag jue! :O Det är du som är snoggobetty! :] (a) <3
_____________________________________________________________________________
Har just packat, eller packat? Jag har hett ner Handuken och badkläderna som jag ska ha i Hannas
stuga, vi ska inte bada men vi ska basta. :]
Just nu väntar jag bara på att Fanny ska komma, fast hon skulle typ komma vid halv ett, ett.
Sen så ska vi hem halv fem typ? Taggar till tusen! xD


Jag just nu, VÄLDIGT OFIXAT HÅR!
Snöret är från bikinin. :]


Kommentarer
Postat av: ottilia,ugly betty

meeehhhh linn!du är snyggobettyyyy<3

2010-05-13 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0