Sorry.....

jaadu..gissa vem jag är!jag går i din skola:)<3 om Magsjuka:

snyggo betty

svar: Haha jaaadu jag gissar på Frida kanske? Haha näee vem? :] <3
_________________________________________________________

Sorry för att jag inte har skrivit idag, men jag har inte hunnit.
Först vare skola, helt vanlig dag förutom att Eva bjöd på glass (hon
ska till Uganda och vara där i ungefär tio veckor, så det var sista gången
hon var vår lärare.) och Joel bjöd på godis för han har varit i ( jag vet inte
hur det stavas ) Schekken? Haha nääe men han har varit där iaf.
Sen slutade vi halv fyra och då gick jag hem och åt en macka och sen for jag
på träningen. Gick vell rätt okej, fast jag fick ont i huvee..... Sen så frågade
dom som går i sjuan och åttan, asså 96 och 95erna oss om vi kunde spela med
dom fast, såklart inte för tränaren...Kanske på Söndag.
Sen så for jag hem vid halv sju och åt middag sen gick jag ut och grillade marsmellows
(stavas?) Och så duschade jag nyss.
Imorgon blir det Hannas stuga med Frida&Fanny. Sen så äre bollkalle på kvällen.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: men liiinnn,det var jue jag!:o<3

hejhej snyggobetty,det var jue jag,ottilia!(A)<3

2010-05-13 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0