Leo leopard. :]

ottilia,ugly betty om Väntaar:

meeehhhh linn!du är snyggobettyyyy<3

Svar: Nejnejnejnej! :] Felfelfel! :] Du ärr, Alla killar säger bara RAAWWR! :D <3
__________________________________________________________________
Tjaah!

Har nyss duschat, för jag har grillat.

Det började med att jag for på bollkalle matchen. I börjjan vare trååk, jag stog vid målet

med Carro. Sen så kom hon på en dans och en av Wileminas spelare bah:

-Snygg dans!

(hahaha)

Sen så sa Ottilia till Leo i åttan (tror jag?) bah:

- Hej, vad heter du? Ojjuste jah det visste jag ju redan. du heter ju Leo leopard. (hahahaha)

Bästa humorn asså! :]

Sen så kom jag hem vid lite över nio och då for jag till lekparken vid halv tio för Fanny, Ottilia

och Kornelia skulle dít, så då grillade vi. :] Och sen så kom jag hem vid halv tolv och sedan dess

har jag duschat och nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorrn, för jag ska till stan. :]
Därför blire en dålig uppdatering i morrn. :]
Godnatt alla.

Ella. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0