Svar på tal!

jenny om Hemma från stan.:
Hur mkt köper du?? HUR MKT PENGAR HAR DUU??
:OOOO
men jag älllsskar dom där helgröna brillorna.. med typ streck ... ska
köpa såna :)) om ja
får tag på
dom!! vars fick du dina??

Svar: Haha, jag har nyss fyllt år så jag hade litte pengar, och nu
har jag bara
1000 kvar.. ;(
Men jaja, får vell försöka att tjäna lite granna. :] Haha joo dom är
steek,
dom finns i Umeå överallt
på torget. :] Fast jag köpte dom i Åsele.
____________________________________________________________________________________
Kommit hem från Carro nu, nu ska jag fixa mej, sen ska jag gå ut. :]
Bjuder på lite bilder senare. :]

Gröna brillor är najs! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0