Hemma från stan.

Hejhej.
Komme just hem från stan, har ju varit där med Carro idag, allt var roligt utom att det regnade... Menmen.

En bild på vad jag köpte;
*Två kill tröjor.., men what ever? från Kappahl.
*Ett par solglasögon bara från torget.
*Frida extra tidning. Minns inte vart jag köpte den,.
*Lösnaglar från Åhlens.
*Genonskinligt nagellack från Åhlens.
*Grönblått nagellack från Åhlens.
*Vitt nagellack från H&M.
*Hårspray från H&M.

Solglasögonen på närmare bild, haha as heta ju! Sen en bild på  alla
mina brillor bara för att jag diggar dom!

____________________________________________________________________________________________

Ikväll ska jag också vara med Carro, eller jag ska sova hos henne, vi ska iaf ut och springa, sen ska vi också ta en massa bilder tror jag. Så jag skriver vell innan jag far eller så imorgon.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hur mkt köper du?? HUR MKT PENGAR HAR DUU??

:OOOO

men jag älllsskar dom där helgröna brillorna.. med typ streck ... ska köpa såna :)) om ja får tag på dom!! vars fick du dina??

2010-06-15 @ 08:12:39
URL: http://tiepjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0