Flickan

jenny om Ig, eller G.?:
aaa !! älskar dom <3 ska typ köpa rosa eller blå... beror på!! hur mkt kostar dom ungefäär??

Svar: Haha ;] Där jag köpte dom kosstade dom 50, fast det beror ju på vars man köper dom. ;] <3
___________________________________________________________________________________

Tjaaao, har nyss sett klart en film, flickan hette den, var vell inte den bästa filmen jag sett, men 
inte den sämsta heller. Nu ska jag iaf gå och spela något spel eller nått. Imorgon ska jag vara med Carro&Hanna tror jag, vet inte vad vi ska göra men något blire vell. Jag vill bada, men det kommer
vell att regna imorgon som vanligt... Regnade igår och lite granna idag.
Hittar inte heller laddaren till min kamera, men jag ska försöka hitta den till imorgon. Därför får ni inte bilderna nu. Sorry! Fast det är egentligen inget att se för min kamera suger och då blir det bara fula bilder.

Jaa, den filmen såg jag, den får två av fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0