Ig, eller G.?

Heej, har just städat klart och ätit middag, nu är jag entligen klar med rummet, fast om jag skulle få betys skulle det nog vara bara vara G , eftersom det tog en massa tid, jag förstörde dammsugaren, ( tror jag, jag råkade suga in en klubba, sen fick varken jag eller mamma ut den. xD ) och så städade jag bara in sakerna slarvigt i ett skåp. Haha ett opsäkert G då, eller kanske till och med IG? Men jaja ska inte skriva mer om det nu.
Nu ska vi iaf fara och hyra en film, skriver mer ikväll, då får vi troligtvis också några fulaa bilder som jag har tagit.

Ikväll ska jag också läsa Frida sommarspecial. :]

Kommentarer
Postat av: jenny

aaa !! älskar dom <3 ska typ köpa rosa eller blå... beror på!! hur mkt kostar dom ungefäär??

2010-06-15 @ 17:45:34
URL: http://tiepjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0