Tråkigt inlägg utan bild...

ture ([email protected]) om 19 april:
Haha det stavas Decora ;)<33

svar: hahah bra då vet jag. :D <33
_______________________________
Tjena!
Sitter här och har just ätit en mini twister, asgod kan jag lova!
Sitter och lyssnar på fireflies som jag redovisade idag på musiken.
Den låten tipsade Matilda mig om för ett tag sedan så det är därför
jag började digga den, asså ni vet kanske inte vad jag skriver om nu
men jag vill bara att ni ska veta det.....<3.....<3 :/ :( ♥
Men nu ska jag typ ut och gå? för jag ska inte träna idag för
jag är förkyld så då går jag ist, jag har ändå inget att göra så, men
man får inte missa träningen på Onsdag för då är det ute!
Jag som ville skolka då! xD För vi ska ta en spruta då..... D:
Taggar inte! Imorgon på skolan så kommer det att komma några personer
och så ska dom prata om sjuan. Men jaja nu ska jag gå ut sen ska jag duscha
sen så ska jag leta kläder till imorgon då jag ska vara halv emoo!
Nu sticker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0