19 april

Har ganska nyss kommit hem från Hanna jag var där med Fanny&Frida.
Vi gjorde oss till Fjortis, Dekorra ( stavning!? ) och EMOO.
Jag ska vara halv emo imorgon på skolan, känns inte så bra?
haha men aja man ska bjuda på sej själv.
Frida ska vara dekorra och Fanny skulle kanske vara fjortis?
Hanna skulle typ också vara dekorra.
Sen när jag skulle cykla hem så regnade det, sen vart det världens snöstorm
så det gick lite trögt! Speciellt för att jag inte hade några vantar så händerna
frös ju F*N till is!
Men nu är det fint väder igen. Fattar inte att det bara börjar snöa och sen blir det
fint väder igen efter en kvart?
Bilder sedan förra veckan kommer så småning om i veckan, orkar inte lägga in dom
nu. Ska typ äta så. Kanske skriver mera sedan, vetinte!
Bjuder iaf på en gammmal bild ;

Sommar♥
Bildenn är tagen med min gamla mobil!
Btw: GRATTIS Jonte! ;D

Kommentarer
Postat av: ture

Haha det stavas Decora ;)<33

2010-04-19 @ 18:45:05
URL: http://tture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0