Första skoldagen

Heejssh,
Första dagen på skolan idag då, var vell inte de roligaste men...(y)
Vi ska börja med någonting på datorn så föreldrarna kan se om man har glömt skolböckerna, kommit sent och allt.. INTE bra! ;o
Fast jag är ju ändå duktig i skolan, eller?:]
Men aja, idag hade vi svenska, engelska, matte, hål, lunch, spanska, fysik (fattar INGENTING, alla i klassen typ fattar, eller iaf dom flästa och jag fattar inget på riktigt!) och so. Då fick läraren damp(;
Nu hoppas jag på att det snart blir middag för jag är ashungrii, sen ska jag nog göra lite mattteematik (1200 talet där asså)
Btw, har ganska mycke bildbrist nu..

Dom dära rosa ska jag ha imorgon ;D Tror jag:]
Fast jag blir mobbad av Linus, han bah;
- Min lillasyster har sånna där, och hon går i ettan.
Ska anmäla till mobbning teamet:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0