Fööööörlåååt!

Föööööölååååt! ;o
Aslänge sen jag skrev men jag har gjort en massa saker, for ju till stan i söndags för att se bio med Josefin, fast det var typ slutsålt så vi fick istället vänta på bussen som gick halv åtta, och medans gick vi typ runt och letade ställen som var öppna, fast det var bara max och subway som var det..haha;]
Sen for vi till Robban och var med Hanna, Frida, Ludwig och Jani fast bara ett tag.
Sen gick vi hem te mig och vi kollade skolkatalogen, sen berättade vi typ om alla på skolan(;
Sen så gick vi typ och la oss, vi vaknade vid halv ett på morgonen och då åt vi frukost sen gick vi hem till hennes morfar och såg tv typ hela tiden:] MÅSTE GÖRAS OM, OOOHJA!
Sen på kvällen for hon hem och då for jag till pappaaa,
sen idag så har jag varit med Carro på solrosen för att tjäna in pengar till imorgon då vi ska till stan.Efter ett tag komme Ottilia också. Sen så skottade jag garagetaket så jag får lite moneey av pappa.(:
Nu taggar man imorgon!:]

SAKNAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0