10 Januari 2011

Sitter hos Hanna nu, och Fanny och Linne är också här:]
Senare ska vi typ fara och äta pizza, men jag vte inte om jag kan för jag har inga penagr.
På fredags så var jag hos Carro :]
På lördagen var jag med Hanna&Fanny och såg handboll sen så följde jag med Hanna hem för våran familj skulle vara där + några fler.
Och igår gjorde jag typ inge mycke. ;] For te mamma.
Imorgon är skola :( Hanna och 'Linnea längtar, fyfan! Börjar typ gråta..;o
Nu vill Fanny blogga...

chacha linns finafina blogg:]]
 fanny,linnea,hanna och linn är världens bästa brudar kjl:)
hahah värt,pussssss/fannnii


Kommentarer
Postat av: Frida

ni är bara näst bästa brudar jag är bäst!:)

2011-01-10 @ 20:47:00
URL: http://fridaasimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0