Tandläkarrn

Hej, har nyss varit hos tandläkaren. Gick ganska bra, hade inget hålm eller så. Fast jag har fått en ny tid för att plasta tre tänder. Och igen, tack för alla komentarer tjejer ;* pusspåer:]


Postat av: HannaaL:]

seriöst linn?
du är väll nr 2?
du spelade inte speciellt rent?
GRATTIS TILL ER BBYS SOM SPELADE LIKA MOT IFK PUSS;;

Svar: Seriöst HannaL? Jag är inte nr, 2. Det finns två Linn i vårat lag, har ingen aning om hon är två, jag är det iaf inte. Och du kan inte säga att hon inte spela rent, eftersom hon skulle säkert kunna ta erat lag helt själv. Skulle inte bli förvånad. Hahaha? Grattis till er om ni skulle spela lika mot nr 2. Pusspuss;*


Kommentarer
Postat av: Anna

Har ny blogg :) länka gärna

2010-09-21 @ 16:03:42
URL: http://annaasandin.webblogg.se/
Postat av: magda

erat lag är bra, men snälla nån.

inte mer än ifk och de måste jag erkänna även fast jag spelar med robertsfors.

2010-09-21 @ 16:12:00
URL: http://taherii.blogg.se/
Postat av: Linn nr 2!!

Hahah tack Linn!! Jag tycker inte att jag är så bra men, tack ändå!!!

2010-09-21 @ 16:32:24
Postat av: magda

sv: jag vet men de var ni som börja kaxa att matchen var eran, ärligt nejnej.

om jag gick i erat lag hade ja faktist tyck ifk är bättre men står inte på nåns sida.

ni börja de här..

2010-09-21 @ 20:10:53
URL: http://taherii.blogg.se/
Postat av: hanna,

asså gmn,en sista komentar,VI LIGGER FÖRE ER SÅ FU!:)

2010-09-22 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0