Regn..:]

Träningen gick helt okej? tror jag. Ramlade på planen, såg nog inte fint ut;p :] Som tur var jag inte den ända som ramla:] Efter träningen for jag hem och åt sen cykla jag till mamma för att hämta min mobillsladd. Påvägen hem så spöregnade det verkligen! Vart genomblöt. Hoppas på regn imorgon när man cyklar? Nähhehe!
Imorgon blire iaf först cykeldag, har fortfarande ingen hjälm. Fast pappa skulle fixa fram en så.. hoppas han gör det. Efterdet så ska jag vara med Carolina. Sen på kvällen blire ug!
Lördag bollkalle, sen tjejkväll! 
Söndag match mot ifk umeå!

Helgen kommer vara wónderfullll<3

Bah en snabb bild på mig just nu. Osminkad, slickat hår, cp lugg.

Ganska hett tyck jah!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0