Ifk umeå, skryt lagomt?

Tjabba!
Heh. Ifk vann igår mot Obbboolaa, så vi ligger efterdom i serien. Men satan vad dom skryter asså. Fast dom vet redan att vi är bättre än dom så..:] Sjukt mycket bättre.. Fast dom erkänner det inte, dom är inte snälla.. Haha näe nu lät jag som en treåring. Fast det jag skriver är så sant!
Men iaf, idag på skolan hade vi lagdag, 7c, 8c och 9c. Jag skulle intervjuva (haha stavning?!) Mikaela. Sen redovisa.. Inte kul,..
Men efter skolan for jag iaf till kaninerna! Så söta, Alva ha en albino. Men det har inte jag. ;p
(asså, jag vet att jag inte lagt in några bilder och så.. men jag vet inte vars min kamera är så jag kan inte ta kort!) :(

Bah nån random bild på hängbroon, som snart kommer braka. ;o

Kommentarer
Postat av: olivia heter jag jag vågar skriva mitt namn!

haha jag har ditt ip!

nu är ju glada att ni kom sist jävla pajas?vi är iaf bättre än er

feegajävel! :)

2010-09-23 @ 22:18:12
URL: http://majaoolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0