En som har komenterat om Bieber

Gillar inte alls honom,han är en liten fjortis.När jag var i din ålder eller yngre så var hanson brothers jättekäönda ni vet dem som sjöng mmmbop,historien om dom att dom var kändare en mr bieber och det var kul från början enligt Zac den minstingen men det blev för mkt,dom kunde inte gå ut utanför dörren utan att en liten tjej skrek,så efter några år pallade dem inte mer och försvann från musik branchen,dem är fortfarande kända men inte lika kända och en så pass ung kille ska njuta av livet och inte bli känd över hela världen för snart kommer det bli för mkt o kommer sluta med att han kommer knarka eller begå sjäölvmord som många kändisar gjort men jag hoppas inte det,önskar Bieber allt det goda lika mkt som jag önskar alla andra människor i världen men att hans music inte är bra det är min ensak men smaken är om baken
________________________________________________________________________________________________

Allt annat än fjortis, tönt!

Kommentarer
Postat av: L I N H - en mode blogg ♔

håller med dejj!! :O

2010-09-19 @ 23:25:25
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0