Ahmentjah;*

Tjaah!

Skoldagen gick ganska snabbt, gillar faktiskt Onsdagar, bara för att man kan se film på hålet innan musiken ;p

Hade idrott idag också, orgentering (stav..?) fick vara med Ida och Elias, vi gjorde allting helt själva? Vi följde inte efter någon.. ;p Sen var jag på solrosen med Hanna också, fick diska och sprätta tidningar. Ensaksomärheltsäker är att jag aldrig kommer att jobba på en blomm affär när jag blir stor! ;o Sjuuukt tråkigt..

Sen for jag hem och åt en macka, sen träning som gick ganska okej.

Ska hinna med ikväll;

1. ut med kaninerna

2. Duscha

3. Idol

4. Kanske träna på kemi provet...

5. Läsa frida tidnigen. :]

*men nu har jag brottom så jag hinner inte bjuda på en bild:]]*

Pusshejjj;*


Kommentarer
Postat av: Alva

EEEEE linn du är en fjortiz när du säger puss på din blogg det är som att alla ska börja säga puss på dig vaaaa ;)

2010-09-29 @ 21:02:11
URL: http://alvapallva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0