Ahmen tja! Mobilblogg nurå. Idag på So:n...

Ahmen tja! Mobilblogg nurå. Idag på So:n så fick vi iaf se nån random film. Tecknat. :p beest! Vi slutade kvart i 2 och då var jag med Fanny, frida, hanna och ludwig. Har tagit en massa bilder, som jag förmodligen lägger in morgon. Eftersom jag Kommer ta mer bilder:) ska nu börja ta på mig match kläder, vi Har match på stantors. Den börjar klockan 6. Sen blire fort som Fan hem och duscha för efter det blire ug i Ånäset. Imorgon blir det stan med en massa. Så det Kommer inte att vara bästa uppdaten. Men jag hinner nog skriva innan jag far imorgon. Annars ser ni ju när jag skriver nästa gång! Hare<3


Kommentarer
Postat av: noemii

hoppas att det gick bra på matchen :)

2010-09-11 @ 08:37:20
URL: http://noemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0