Yess,

Hej!
Hehh, sorry för inlägget igår, men ja..klassfotot var verkligen inte okej!
Idag började vi med att ha livskunskap, Ibraah berättade om sitt land och en massa om hiv & aids.. Somnade typ nästan? (aa'
Efter det vare iaf so, gjorde klart papperen som vi fått! Äntligen! ;p
Jaao, sen vare idrott, var inte med eftersom jag är fett förkyld..
Till lunch var det soppa, smakade inte okej! Tur att det fanns goda mackor.:] Efter lunch vare engelska och vi körde två stycken spel, fick vara med IsakP, Markus och Felicia. Komme först trea och sen sisssst;] Jag är duktig! :]]
Sist på dan var det svenska, fast jag var bara med ett tag eftersom jag skulle på utv, ursss!
Gick ju..Det gick ganska bra i dom flesta ämnena, fast i idrotten asså..
Idrotten: Jag nådde målen. Fast han tycker att jag är uppkäftig och saknar glädje.. CP! men jaa.. jag gillar inte våran idrottslärare så mycket! Gillar han ingenting om jag ska va ärlig:]
Kemi: Nått målen. Fast jag hade råkat glömma lite grejjs + att jag hade råkat göra ett slarv fel. Jag hade skrivit 1000 ist för 100. Och Renne bah;
Du vet inte hur många olika atomslag det finns. Fuckup!
Överlever inte skolan ngt mer! ;o
Klassfoto...
Ikväll kommer Agnes, Julia och Josefin! Vi har ingenstanns att sova än men det löser sig nog..tillsisst:]
Det kanske blir Felix stuga men då måste vi ta deras båt och det är typ en massa saker i den..
Jaoooo, men eftersom att dom kommer så kommer det inte att vara så bra uppdatering! Fast det är det ju inte nu heller men..




Bilder från när Agnes var här sist :]

Kommentarer
Postat av: fanny

ta bort bilden på mej nu!

2010-10-22 @ 23:27:17
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0