Umbrelllla:]

Ahmen hej;*
Idag hare typ vari tråkiga lektioner? Fast ganska kul ändå,
Först spanska efter det matte.. Hål! Lunch, biff. Ganska gott;]
Aah, efter lunch vare iaf so..bara tråkigt! Sen bild, eftersom jag var hos tandläkaren förra gången så hade jag missat ganska mycket, så jag kommer måsta fixare i veckan.
Sen vare biologi, hah vi börjar alltid att prata om konstiga grejjer där;] Sen har jag ju min dagbok i boken ;p
Yeess, vi slutade tjugo över två. Men jag och Frida väntade på Hanna och Fanny till fem över tre, efetsrom vi skulle till Hanna:]
Aja, nu ska jag upp och äta.
Imorgon kommer Josefin, Agnes och Julia:]

Jag har ett fint paraplyy:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0