Svårfattatinlägg?

Heej.
Har varit med Fanny, Hanna, Ottilia och Carolina ikväll, eller iaf en stund.
Först for jag med Hanna på ica eftersom vi skulle mötas där. Och då köpte jag strong. När vi skulle fara hem från affären mötte vi Jonte och då fråga vi han om han ville spinka med oss(yy) Så då spinka vi på nåra som festade.:]
Och han berättade sin historia om när han vart tagen av en som han spinkade hos, duktigt javeet(y)
Sen vid halv nio drog Carro, Ottilia och Jonte och då for jag, Hanna och Fanny till Felix eftersom att det (var,är) laan. Så då fick vi tästa spela lite, jag var sjuukt duktig!?
Sen var Gabbe där. ;D och en massa andra, Joel, Pontus, KP och Noel.

nu ska jag träna lite på kemin, sen sova. PUSShej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0