Snöö!

Heej!

Första snön komme idag! både bra&dåligt.. Det bra är att man snart kan åka slalom, det dåliga att man blir blöt 24/7 och att man blir mulad..

Jaja, idag hade vi först spanska, redovis nått och spela ett spel som var as kul.:] Sen matte, sen hååål. Och då vart jag, fanny, frida, hanna mulad..
Sen vare lunch, äckel mat!
Sen so, bara tråkigt..
Sen bild, och då var jag typ där i tiom minuter för jag for te tandläkarn och plastade in nåra tänder, på vägen dit, vart jag genomblöt. Hade inte dom bästa skrona!
Sen komme jag till baka på biologin! Och Sunne fråga mej en massa fråger men jag kunde bara svara på två..:]


Ikväll ska jag se handbolll tjejena mot boysen, inte bästa uppdateringen i veckan, jagvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0