Lördag

Hej, jag har inte hunnit blogga idag.
Jag vaknade vid halv elva, tackvare Melvin som sprang in i mitt rum..
Och då gick jag å duscha. Sen åt jag lunch, och träna på historia provet som vi har på tisdag. Kan ingenting.. ;o
Men iaf, då komme Hanna och skulle hjälpa mig med det, fast vi orkade inte göra det så vi for ut ist, vi for först på centrum huset eftersom Haidi (stavning!?) var där. Sen for vi på ok och köpte korv:]
Så stack vi till skolan och var där ett tag, sen for vi hem te mig och satt vid datorn. Hon for hem vid halv sex.
Då skulle jag äta, tacos. :] Efter middan for jag och var med Hanna, Fanny, Carro, Jonte, Eken, Joel och Felix. Då spinkade vi, det gick ju inte sådär jätte bra..

Och igår var jag ju barnvakt till Melle, gick ganska bra.
Vi såg iaf idol, eller jag såg idol och Sassa åkte ut, cccccpp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0