Kanelbullensdag♥

Tjaah!
Idag på skolan hare vell inte hänt så myckee, först hade vi mentortid och då pratade dom om när dom hade varit i Li.. (vet inte hur man stavar det) dom hade iaf varit nån stanns utanför Sverige så dom pratde om det.
Sen hade vi SO, tråkigt som vanligt! Har prov i det nästa vecka..
Sen vare slöjd, vart äntligen klar med mitt förkläde!
Sen svenska, har prov i det på Fredag..
Sen var det lunch, turdet för man var as hungrig! Tyvärr så vare äckel mat, potatismos som smaka typ diskvatten och korv som smaka mjöl.. Tursomfan var att det är ju kanelbullensdag och då alla som är med i tobaksfriduon fick en kanelbulle! :] Sen hade vi hål, då ringde Rebecka..haha;p Vi såg också film i elev.
Efterdet hade vi spanska, vi skulle *redovisa* det gick bra, fast jag hatar att redovisa inför klassen..;o
Sist på dan vare iaf matte, och då var typ alla i klassen pratiga:]

Nu ska jag träna på kemi provet som är imorgon..
Sen ikväll ska jag och Hanna på gympaa, ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=bea16



denna sida ger dej mera besökare, funkade för mig iafl :)

2010-10-04 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0