Hola!

Tjaah!
Jag hann inte skriva igår eftersom jag var med Hanna, Ludwig och Jani. :]
Komme iaf nyss hem från skolan, fick ha mössa på alla lektioner :D till och med på tråkspanskan. Fast den var typ ganska chill idag. Sen fick vi sluta tio minuter tidigare på matten eftersom Renatas klocka gick fel ;p
Nu ska jag iaf snart fara till mamma, ska hämta historian. Vi har historia prov imorgon och jag kan ingenting ;o
Sen ska jag också göra kemi provet till imorgon, för jag var ju sjuk när vi hade det..
Kommer inte att gå bra på ngt av det.!
Men iaf, ikväll blire gympa:]

Nu äre så att jag inte har några bilder, så ni får på ngn söt unge ;]

Kommentarer
Postat av: Sara:]

hahaha vackert namn;)

2010-10-11 @ 16:33:08
URL: http://chokladkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0