Helgen,<3

Tjaah!
Jag vet att jag inte har uppdaterat, men jag ska försöka skärpa mej! :]
Aah, nu ska jag berätta om min helg;
Fredag; Har redan berättat lite :] haha, jag skämmer inte ut dej Frida, du ska bli rappare! :D
Lördag; Jag och Frida gick först till Sofie och kollade på hennes kaninungar, sötaa:]
Sen gick jag hem och åt lunch, efterdet for jag till Fanny, Hanna var också där. Och vi såg tottenhaam, man blir beroende! ;o Specciellt i Bale,♥ Sen for jag och Fanny och åt pizza, skämde ut mej genom att tappa kniven på golve,;] Sen mötte vi Hanna och då for vi och köpte godiis och låna två filmer, en skräckis och en annan, skräckisen var något läskig! Fast när man fick veta slutet så vare inte så läskigt längre:]
Sen så sov jag och Hanna hos Fanny! :]
Hahah, Hanna somna nio. Jag tolv och Fanny två;]
Söndag; Jag for hem värsta tidigt.. klockan elva, men då åt jag lunch och fixade mej lite, sen for jag och Hanna till skolan och mötte Ludwig och Jani, först gick vi till Joel så han var med oss. Sen gick vi till Hanna.
Och typ en timma innan jag skulle hem så var jag typ drogad? (a) Halvsov hela tiden.

Aww,<3

Kommentarer
Postat av: fanny

gareth bale<3333333333333333333333333333

2010-10-25 @ 07:27:36
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0