Helg♥

Hej, komme nyss hem från skolan, vi slutar ju kvart i två idag!
Först hade vi livskunskap, då skulle vi typ först läsa upp några regler sen så delades vi in i grupper och då skulle vi rita något random djur. Efter det hade vi so, och då tände Magnus & Jani äld på min penna, annars vare vell bara tråk på den lektionen. Sen hade vi bad, första gången i klassen, men jag var inte med eftersom jag har ju varit sjuk.
Så då fick jag och Rebecka gå på en promenad. Sen lunch, och till lunch var det gröt, inte äckligt men ändå inte gott.:]
Efter lunch vare engelska sen svenska. På svenskan gjorde vi ju provet, ganska lätt, har ingen aning om vad jag får på det, men om det blir ig skyller jag på att jag varit sjuk. För jag kunde ju inte träna på det.
Ikväll blire ju barnvakt.. Annars hade det blivit ug!

Random bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0