Fuck för skolfoto!

Linn ö om Renne *7kt bra smeknamn kjl!*:
Han kom från Uganda. Linn lyssnade du inte? ;o hahah <3

Svar; hah, joo jag lyssnade fast jag var inte så konsentrerad på vad han sa, ;p<3
___________________________________________________________________________
Var nyss hos pappa och skulle hälsa på kaninen.
Sen så hade klassfotot och det dära kommit, fyfuckfan! ;o
Aldrig sett så fucking jävla ful ut..:[
Jag gör seriöst allt för att fota om! ;oo
Skulle aldrig ha lett som jag gjorde, men fotograv jäveln bah;
Le mer,! ;oo
Fuck för den som valde bilden!!
Åhhh, ;(
Alla KLUDDA över mej i skolkatttaalooogeen! ;o
Hah, den som klagar asså..:/

Mycket kristet inlägg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du säger att du såg hemsk ut det var jag:O du såg ju bah jag höll på att döööö!!!! <3 Men du var ju as sööööt!!!!!<333 :*

2010-10-21 @ 21:01:19
URL: http://fridaasimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0