Erkänn att jag är duktig på uppdatera

Hej!
Har nyss ätit frukost, eller frukost.?
Bloggar från Anders bärbara dator nu, erkänn att jag är duktig på att uppdatera när jag är sjuk!
Nu kommer jag att vara ensam hemma för att mamma, Melle och Anders ska till stan.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Imorgon blire somsagt skola, och på kvällen ska jag vara barnvakt till Melle eftersom mamma och Anders ska fara på någon jobbar fest, barnvakt på en freda kväll, jippie?! Men man tjänar ju på det iaf.. 

Får hoppas på att Lördag blir bättre, det blir det nog!

jaja, vetinte varför texten bliev stor ^^

jaja,  nu ska jag kolla mer kläder som jag vill ha!

Pusshej;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0