Asta heter jag nu!

Aahej.
Sjuk igen... Fuckup!

Tråkig skoldag idag.. Eller hålet var vell ganska najs;] 
Men bara dryga lektioner.. Först svenska, engelska, matte.. Alla cp ämnen efter varandra! 
Sen hål, lunch, spanska, fysik och so.. Bara tråkiga lektioner! 
Imorgon har vi musik prov, eller gitarr förhör.. men det missar man vell, fast gitarr är ganska enkelt så jag kan det redan, tror jag?;]


Lika cool som jag!
Nu ska jag kolla bloggar sen blire att se en film LR något!

Btw, ni kan ju smsa!♥

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

SV: absolut ett nytt liv :]<3

2010-10-26 @ 20:09:19
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/
Postat av: Alva

Snygg bild lägg ut fler hoppas du inte blir arg jag kommenterade sofis blogg men tyfon var ju på bild så jag fick lov men jag skrev inte mitt namn iallafall hahahaha. :)

2010-10-26 @ 20:22:23
URL: http://alvasdjur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min mormor heter Asta! :o Då har ni ett gemensamt!!

2010-11-09 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0