trååk

Ont i huve, ont i halsen, förkyld, hosta osv.. HÄRLIGT!?
Är också sjukt trött så om vi inte hade haft en massa läxa hade jag lagt mig och sova.. Får verkligen hoppas på att man inte blir sjuk.. Dagen idag var fucking dryg också..
Svenska - läraren fick damp på mig..*ovanligt* Hosssst,
Engelska - vi tränade på nån teater som vi ska kunna utantill på fredag, så vi ska kunna spela upp den.. Bara drygt! ;o
Matte - Damp igeen.;]
Hål - :]]
Lunch - Typ kycklinggryta eller något? ;p
Spanska - det vanliga och tråkiga..!-.-
Fysik - det vart inget ''förhör'' för vi ska typ ha det nästa vecka ist..;]
So - Religonskiit...
Härligdag va?
Sen efter skolan var jag med Hanna, och när jag skulle gå hem höll jag seriöst på att frysa ihjäl!

Nu ska jag göra engelska glosor sen ska jag nog göra ett kolage, eftesrom
man måste göra det i svenskan..


Kommentarer
Postat av: pauli♥

gud va jobbigt med massa glosor :(

2010-11-23 @ 20:06:11
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Janiboii :D

Jofan håller me, inte litee kallt ! :/

2010-11-23 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0