snövit


Har nyss gjort ett kollage om snövit..
Och som ni ser så vart förgävligt fult!.. Vi hade inte heller någon färg i skrivaren så att det fick bli svartvit färg, haha.. Sen så hittade jag inge lim heller så jag tog en sån hära *vit överstryknigspenna..* Hahah bara faail!
Nu har jag typ 50 poäng iaf, om jag får fullt för det där, som jag inte tror att jag får..;]
Det ända jag har hunnit göra idag är det dära^^ och sett en film..
Ska försöka hinna med att ;
* Städa kanin buren.
* Göra matte.
* Göra engelska.
* Middag.
* Duscha.
* Städa rummet, littegran, det behövs verkligen städa..
* Sticka.
* Göra mer svenska.
Kommer nog inte att hinna med allt det hära eftersom jag är sååååhääääära sekig.. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0