Poppyy

Heej.
Komme nyss hem från skolan, slutade tio över tre men jag stannade och var med nåraa.:]
Typ chill dag idag, först mentorstid och då bytte vi platser. Eller man fick sitta bredvid samma men dom *flyttade* runt oss. Sen vare so och då skrev vi en massa random..x)
Sen syslöjd och jag håller ju somsagt på att sticka en mössa, och det går..sådär? Är inte så snabb så jag fick lov att ta hem och sticka.. Tantigt.;p Till lunch var det köttbullar och mackaroner, fast det gick inte att äta eftersom mackaronerna smakade bajs! Efter lunch hade vi hål, men jag och Frida gjorde inte så mycke.;]
Sen var det spanska, mee DÒNT like! Vi fick faktiskt en spanska läxa, som vi typ aldrig brukar få.
Sist på dan var det matte, och vi fick reda på proven. Nästan VG, är inte dirrekt nöjd.. Men det är matte så whatever!? :] Nu ska jag iaf gå och äta, sen blire fysikläxa eftersom det är förhör imorgon! Kommer nog att gå jääveel.. Sen ska jag nog sticka också..;]
Ikväll blire gympaa!


Kommentarer
Postat av: Idaa

Linn är söt ;d <3

2010-11-22 @ 17:08:10
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0