Joasså

Godmorgon!
Fölååt för dålig uppdatering.
Igår komme först Sixten och Ella, kusinerna.:]
Fast jag for till Carro och var där iställe.  Och vi såg på ung och bortskämd. haha asså omg! Sen for jag hem och åt midda, efter det for jag till Carro igen och då var vi förts ute ett tag sen gick vi in och såg film.
Sen komme pappa och hämtade mig och då såg jag en film med Alva, fast den har jag redan sett förut. Men lika bra är den! Och efter den filmen såg jag film med Fridaa, haha vi såg camp rock, ;pp
Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir iaf mamma ikväll. Om ni vill hitta på något så RING!

Jag har inga bilder,..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah, ffaan vad stiligt (h)

2010-11-14 @ 13:59:37
URL: http://annaasandin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0