Dagen

Aahej!
Komme nyss hem.. Dagen idag har varit sådäär..
Först hade vi mentorstid, sen gick vi till bion och såg I RYMDEN FINNS INGA KÄNNSLOR. Haha och alla klappade i slutet, varför? ;]

Sen fick vi ha slöjd i en kvart, och då orkade jag inte sticka så jag sa att jag hade glömt det hemma. Fast jag borde inta ha sagt så för ist fick jag städa en symaskin och diska.. Fyyfaan!
Till lunch var det KoRvNåFf och som vanligt smakade korven sten&järn.. ;o
Efter lunch hade vi hål, och då hände inte så mycket. Sen var det spanska, och jag var typ rädd att ngn skulle läsa min lapp för då skulle jag måste läsa upp sen.. Och jag gillare inte!
Sist var det matte, och jag räknade inte så mycket.. Dampdampdamp!
haha söt bild! (;
Nu ska jag spela icy tower *självklart* Sen mat, och ikväll blire träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0