Mjao

Tjena!
Komme nyss hem från skolan, helt okej dag faktiskt!
Vi började med spanska, fast då hade våran lärare kört i diket så vi hade surkärring som vikarie! Somturvar komme spanskaläraren tillbaka ganska snabbt, eftersom hon inte gjort illa sej eller något.
Sen vare matte, det var sjukt tråkigt! Jobbade kanske fyra tal? (a)
Jaao, sen vare hål och då hade inte B hål hela tiden..fast det var ganska kul ändå. Det var god mat idag också, greaat! Kyckling, potatisklyfter och sås:) Fast då hälde självklart Sofia ner en massa krydda i min mat så det gick inte att äta.;p Fast då köpte hon en dello till mej så.. :]
Efter lunch vare king! Vi var ute och mula varandra!
Fast so:n förstörde ALLT..
Efter So vare iaf bild, och jag ligger låååånggtt efter alla andra... Fick också en läxa fast jag fattade knappt vad man skulle göra i den. Får fråga imorgon eller nått.
Sist på dan var det biologi, haha alltid lika kul där! haha och vad är det om tre veckor? (y)
Långt inlägg idag^^
Idag fyller dessutom min lillsyster år, grattis!

Grattis!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Fin blogg! :)

2010-11-11 @ 16:29:30
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahha fick du läxa av bildÅsa? ;D

2010-11-11 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0