Ägget

frida om :
tack så mycket och jag var ju så serriös också. Moget att inte skriva vem du är!

Svar: Exakkt! ;o Och att hon/han har inte komenterat min blogg förut heller, annars hade jag ju kollat IPn.
________________________________________________________________________________________

Heej!
Skolan idag var ganska okej, Frida har ju kommit tillbaka så det är braa! Fick också en present:] Armband, sött! Sen så är hon värstaa nigaah också;o Vill också..:]
Idag hade vi iaf matte prov fast jag hade inte träna något på det men.. det gick iaf ganska bra.
Och igår skulle jag steka korv och ägg, och jag var galet duktig kjl!
Tappade ut ägget på golvee.;o Oooups:]]

Ikväll blire gympaa:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0