As kul

Tjatja!
Har typ nyss kommit hem från matchen, gick inte så speciellt bra, förlorade ganska stort...
Fast bussfärden var ändå as kul, verkligen! Som Linn Ö sa:
- Vi är typ dom ända som inte är ledsna när man har förlorat en match.
Haha för alla typ garvade sönder! Speciellt Ottilia! :]

Mer om kulturnatta:
Började med att jag, Fanny & Hanna kom till stan och då gick vi och åt på max. Lökringar (L)
Sen så sprang vi typ bara om kring och träffade en massa folk som t.ex Josefin & Agnes, och en
massa massa fler! * det var typ det ända roliga att veta, vad vi gjorde * :]
Min vecka som kommer:
Måndag: Vanlig tråkig skola. Kanske vara med någon? Och läxa...
Tisdag: Börjar klockan halv nio och då ska vi samlas i matsalen, för vi ska få veta  klasserna som
vi ska ha i sjuan. Sen så är det en hel lång dag med en massa konstiga lektioner. Kanske vara med
någon? Och läxa....
Onsdag: Tråkig långdag! Fotbollsträning, och packa inför Fredag då vi ska ha klassresa! ♥ + läxan.
Torsdag: Vanlig dag, fortsätta packa, kanske vara med någon och läxa.
Fredag: Klassresa, bussen går kvar i åtta nån gång, vi ska bada på öviksbadet och sen ska vi på
genefornby och göra massa. Taggar som faen! Kommer att ha väldigt dålig updatering då, så nu vet ni
varför, men ska också be pappa lägga in pengar så jag har gratis då, och så kanske jag mobilbloggar?
Det var veckan dåe! :]
Men nu ska jag gå och duscha, blir nog det sista inlägget för kvällen för vi får gester.

Skiit vad närbild det blev, men det är jag iaf nu. Jag älskar brillor!
Speciellt dom Ottilia hade i bussen, och dom dära såklart ;] ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0