Tråkigt inlägg.

Sorry för att jag inte har skrivit idag, har inte haft tid, först så var jag ju på
vårdcentralen, och läkeren som jag skulle ha var värsta sen! Fick sitta och
vänta i en och en halv timma.....Sjukt jobbigt!
Det visade sig iaf att jag inte har streptuko.... Härligt!
Sen när jag kom hem efter vårdcentralen skulle jag cykla på skolan, eller jag åt
först för att det skulle säkert vara bajs mat på skolan. Sen när jag kom till skolan så var
kl kvart över elva och då hade jag rast till halv, då gjorde jag mitt prov, det gick inte
så bra. Hade glömt att träna på kartan. xD Och en massa frågor, hehe?
Sen när jag hade gjort provet, i en kvart? Så kom Jessika&Veronica, Eken och Jontes
mamma och dom bjöd på tåårta och Kex och saft! Mumma!
Sen var det teater och sen slut, efter skolan följde jag och Frida Fanny hem och det är
därför jag inte har kunnat blogga. För när jag kom hem så var kl lite över fem och då
spelade jag på mitt nintendo DS och åt middag. Sen var det så att man skulle fara på skolan
för att prata om sjuan. Och nu är jag hemma och ska fortsätta med läxan som inte går bra asså!
Långt och tråkigt inlägg, jag vet!

Har inga bilder att bjussa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0