Ska packa nu! För ikväll är det ju vårkonsären!

Ska packa nu! För ikväll är det ju vårkonsären!
Sitter hos mamma nu, och jag kom nyss hem från skolan, jag är här för att jag ska packa till
klassresan som är imorgon! Taggar, taggar, taggar! Jag ska till mamma ikväll, det är därför som
sakerna redan är här. Kameran ska iaf med, så jag måste köpa baterier också, och godiis. :]
Kommer säkert att ta en massa bilder, så ni kommer att få se dom på lördagen, tror jag, jag kommer
att ha en väldigt dålig uppdatering då eftersom att vi badar på Fredag sen far vi på genefornby och har
en massa skojj, kanske mobilbloggar ( om jag vet hur man gör!? )
Ja, jag testade nyss om jag kunde, men det varkar inte gå så bra, så jaa, vi kommer hem vid fem på lördag
så vi får vell se när jag uppdaterar.

Bjuder iaf på en bild som är några dagar gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0