Kul igår! & sjuk idag.

Sorry att jag inte har skrivit tidigare idag, men jag är typ sjuuk.
Eloler jag känner mej sjuk. Har typ ont i huve och ont i halsen.
Fast jag ska ändå snart typ gå ut. Igår ägde det, jag var lite uppkäftig mot en viss man ka kalla
SÄL. -.- Gillar inte henne asså.
Sen var det en massa fullisar som jaa..;D
Jag och Hanna var först med Fanny på majbrasan, sen skulle hon hem och då ringde vi till
Felix och Pntus och Gabbe fast dom dissa oss först, fast sen kom dom och dom tog hannas
parfym och gjorde nåh krig med den och då luktade allt och alla parfym så vi gick ut.
Och sköt raketer. hahah och så kom det några fulla typer och sa nått till pontus bah:
har du hars att bjuda på?
han typ nääee?
Aja skriver kanske mer sen hejdå!

Fina hon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lät roligt :D känner mig också lite sjuk eftersom jag gick 9 km i regnet :P

2010-05-01 @ 21:59:42
URL: http://annoozzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0