Hoppas inte på magsjuka!


( bild från google. )
Har just tränat lite till provet. Pallar inte träna mer. Verkligen inte!
ÄR as drygt! Men man måste ju? Aja jag ska iaf inte träna mer idag, kanske
hinner läsa igenom det imorgon på morgonen? MMM..
Nu har mamma också fått magsjuka, HOPPAS verkligen inte att jag får det.
Jag hoppas också att jag missar språkvalet imorgon för vi skulle göra som läxa
en massa sidor i boken och jag har den på skoan.
Och jag ska ju till doktorn på morgonen så jag hoppas att jag får fara därifrån
vid tio.? Imorgon ska vi också på teater med skolan, fast den kommer säkert suga
för det är om historia...Fast man slipper ju lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0