Home!

Är hemma nu, galet skönt faktiskt, klassresan ägde, men den sög ändå!
Började iaf med att jag gick till skolan med mina stora väskor... Tog typ tjugo min att gå, men
jag missade iaf inte bussen, inte ens nära om jag ska vara ärlig. Sen i bussen kom jag på att jag
hade glömt mina shorts som jag skulle bada i, och då skulle jag få låna ett par av Linus, men han hittade
inte sin väska.. -.- Så jag fick låna av Rebecka ist. :D Dom var as stora, hellre stora än försmå!
Sen så badade vi, och hade skoj, :] ( att bada var typ det roligaste på klassresan! )
Sen for vi från övik-badet ( på väg till genefornby ). När vi kom dit bah:
- What ska vi sova i lador!?
Jaa, asså, inte fina ställen att sova på, verkligen inte! Utanför rummen där vi sov, eller ( några sov )
så hängde de döda fåglar & harar. URS! Och det var kallt och dammigt över allt! ( på natten höll alla
som sov i rummet på att frysa ijäl! )Aja när vi fixat ställen att sova på ( på bänkar som ligger över
jord&sand. ) så fick vi äta, då var kl vid sju. Efter maten hade vi bara massa kul och skörde massa som
klädpoker, haha yes jag vannn! Jag & Jonte stog i final. xD
Sen så när ( alla ) var inne i ett annat hus så smög ( vissa och tjuvade dricka och sånt av varandra! )
Haha :] Sen klockan tolv eller halv så fick vi låv att sova! :O Alla vart verkligen as arga, men vi skulle
upp klockan åtta så jaa, haha fast det gick ändå inte att sova för det var verkligen kalllt, och min sovsäck
gick inte att stänga, så mina fötter var typ is på morgonen.... Och Linus sov på  en dubbel madrass, lyllo han!
Sen på morgonen vare tråk med nåh gummer som typ pratade *JÄTTE* läskiga historier, och så gjorde
vi nån teater och jag fick vara en gryta. :O
Sen klockan två så gick bussen hem, idag har jag också smakat fisk och skjutit pil.






(fyfan!)









Ja nu har jag visat några bilder iaf, nu ska jag äta sen duscha, sen vara
med Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0