Engelskaa

Lyssnar på musik,( Justin Bieber♥ ) och gör läxan, har gjort bort svenskan fast Engelskan går
trögt! Ett korsord som jag inte fattar något av, som tur är så behöver jag inte göra klart hela,
jag har lixom bara gjort 3/20. Hihih så går det när man är efterbliveen.
Jamen vem fattar det hära?: A medieval military expedition to recover the Holy Land
from the muslims.
Asså hur ska man veta vad det är!?
Och: An area smaller than a forest covered with trees.
Är det bara jag som är efterbliven här!?!?!?
Aja måste iaf fortsätta med det innan middagen.


:O


Finfin asså :]


Kommentarer
Postat av: mathilde

haha, det gick inge bra för mig i talang.

orkar inte prata om det,p

2010-05-11 @ 16:52:12
URL: http://mathildee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0