Bladlöss!?

ottilia om Tjatja!:
fast han är assnygg,lika bra som justin.♥♥

Svar: Han e min♥

agnes om Cody Simpson eller Justin Bieber?:
JUSTIN!:)<3
Svar: Han e oxå bra :) <3
__________________________________________________________________________________
Kom hem vid tjugo över nio, har varit med Joel, Hanna&Fanny. Hahah as skoj, verkligen! :]
Vi hoppade på Joels studsmatta.
Sen så har jag ätit en liten bägare med tuttifrutti strössel. Mumma, fast vi satt på en bänk/bro och sen så märkte vi inte att det kryllade av bladlöss, asså fyfan! Det kryllade på hela kroppen sen... :O
Jaja ska iaf snart sova, tro jag, eller inte? Nämen aja, imorgon har vi match på tunnan klockan halv sju, alla som vill kan ju kolla, ni kan kolla med Hanna, Joel, Felix, Eken och kanske Jonte om han inte är sjuk fortfarande.

Hatar dom dära krypen! Som är gröna & ser ut som spindlar....

Kommentarer
Postat av: Fannyy

HAN ÄR MIN

2010-06-01 @ 07:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0