Åhhh

Blir vell ingen film ikväll, pappa är inte hemma och jag måste verkligen städa rummet!
Och provet som är imorogn, känns inte okej! Men jaa jag får vell se hur det går...
Ska också duscha ikväll. Så jag kommer förmodligen inte hinna skriva mer ikväll, men
vem vet? Om inte så godnatt!
Vet inte när ja kommer att hinna skriva imorgon heller, antingen på morgonen eller vid fyra
eller på kvällen, har ju somsagt träning fem till halv sju och så ska läxan göras. Verkligen tur
att vi har klassresa på Fredag är sjukt less på skolan! Skulle inte förvåna mej om jag blir utebränd,
eller vad det nu heter? xD
Men jajaja, orkar inte bjuda på en bild, är bara less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0