7c.

Kom nyss hem från skolan, har ju fått veta klasserna idag men det kommer vi till snart.
Det började med att jag, Fanny och Frida cyklade till Hanna, från Hanna så gick vi till skolan,
matsalen och så fick vi veta klasserna. Var galet nervös, verkligen!
Aja min klass ser ut så hära:
Från Robertsfors: Frida, Maja, Rebecka, Emil.A, Isak, Elias och Markus.
Från Bygdeå: Ida, Jessika, Felicia, Sofia, Malin, nån fler?
Från Ånäset: Fredrik, Axel, Jani, Håkon, nån fler?
Kom inte ihåg nån mera, har värsta dåligt minne ;P jag har glömt sex stycken! Hah :]
AA, inte bästa klassen men inte sämsta heller, Fanny&Hanna fick dom bästa! Men men, thats life!
Vi hade tre vanliga lektioner, Kemi blandat med matte, Engelska och So. Kemin var lätt roligast sen
Engelskan! Fast på SOn gjorde vi inte så mycket. Till lunch vare chikennugets, (stavning!?)
Var vel sådär, inte det godaste man ätit men inte dåligt heller!
Orkar inte bjuda på en bild måste skynda mej att träna på provet som är till imorgon....
Btw: Jag går i 7c.

Kommentarer
Postat av: justsingit ♪♫

2010-05-25 @ 16:23:25
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: justsingit ♪♫

oj, hihi, fin blogg :D

2010-05-25 @ 16:23:34
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: Josefin :)

jag hammnade oxå i 7c fast i nordmaling :)

2010-05-26 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0