13 år imorgon. :]

Har inte skrivit nått idag. Har inte haft tid, for till Umeå vid halv tio imorse, leoslekland.
Pappa köpte presenter till mej eftersom jag fyller år imorgon. :] 13 år! Greaat! ;]
Hahah nämen sen när jag kom hem var klockan typ halv fem och då var jag verkligen
as trött så jag somnade till halv sex och då kom farmor och farfar, fick min present, äntlignen
lite pengar! :] Sen så åt dom middag och fika här, dom for vid åtta, satan vilket regn asså! Aldrig

sett så mycke! :O Hoppas det är så mycke regn imorgon på matchen, haha jag gillar näre regnar på

matcher, vetinte varför men? hihi :] Imorgon tar vi dom, LÄTT!

Skriver vel mer imorgon?


Tagen från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0