Putta mej framför tåget!

Nu har jag just kommit ut ur duschen, har gjort klar
all läxa som jag skulle göra.
Nu har jag inte så mycket kvar göra av läxan i veckan,
typ bara engelska-glosor som är till på fredag, men dom kommer
jag att göra på Torsdag tror jag. :)
Åhh galet skönt att ha gjort bort nästan all läxa i veckan,
haha fast det har typ tagit hela dagen. ;)
Nu väntar jag bara på att familjen annorlunda ska börja. :)
Pappa har gett mej filmen (Walander dödsängeln) nu så
den ska jag se imorrn tror jag.
Nog för att jag redan har sett den men, den är så bra !
Jag sa till KP att han skulle se den för att han skulle typ döda
mej på det settet men sen kom han på att han ska knuffa mej
framför ett tåg istället. ;)
Hihi det blir antingen snart han ska göra det eller så blir det
när jag är femton eller tjogo, så passa på att säga dom saker
ni tycker om mej nu. ;)
Haha asså nu har jag typ damp, men hejdå ! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0