Läxa, läxa, läxa!

Nu har jag gjort lite läxa och så har vi alla planertat lite
inför i helgen.
Agnes ska sova hos Frida och det ska Fanny med.
Sen så ska jag och Julia typ sova hos Hanna eller något.
Matida ska sova hos Rebecka typ.
Jag har gjort matte, 2 engelska läxor, svenska och
nu ska jag börja med Spanskan och Historian. ;(
Gaah vad drygt !
Snart äre helg igen (eller inte?)
Men aja,, ;/
Taggar inte skola imorrn igen!
Jag som hade tänkt att hinna se en film innan kvällen
kommer men det får jag vell göra imorrn för att jag har ju
läxa kvar och så ska jag duscha och se familjen annorlunda!
Aja nu ska jag logga in på glosboken.se och köra igenom
spanska glosorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0